Wednesday 28 February 2018

개인 금융 소프트웨어 스톡 옵션


최고 순위 개인 금융 소프트웨어.


새해가 다가옴에 따라 새해 결심의 일환으로 재정을 관리 할 수있는 훌륭한 개인 금융 소프트웨어를 찾을 수있는 좋은 기회입니다. 펀드를 잘 관리하더라도 사용하기 쉬운 소프트웨어를 찾는 것이 다음과 같은 이점을 제공합니다.


추적 및 분류 여러 은행 계좌 관리 예산 수립 및 유지 관리 예정된 시간 (일부는 청구서 관리 비용을 관리하는 경우도 있음)을 보내어 부채 상환 청구서를 관리하고 예산을 관리합니다.


이러한 도구는 누구의 재정적 인 생활을 쉽게 만들 것입니다. 일부 금융 소프트웨어 프로그램은 투자 계정과 심지어 환율을 관리 할 수 ​​있습니다.


먼저 다운로드 가능한 4 가지 소프트웨어 패키지를 살펴 보겠습니다. 그런 다음 금융 도구에 대한 무료 액세스의 대가로 정보의 데이터 마이닝을 수행하는 무료 온라인 전용 패키지를 살펴볼 것입니다. 마지막으로 무료 신용 기록 및 신용 점수를 모니터링하는 두 가지 좋은 웹 사이트를 소개합니다.


1. 단순하게 유지 : 예산이 필요합니다.


예산을 세우는 법을 배우는 것과 같은 기본적인 재정상의 도움이 필요한 경우 가장 간단한 프로그램은 예산이 필요합니다. 예산을 세우는 것 외에도 은행 및 대금 지불에 대한 도움을받을 수 있습니다. 또한 재무 목표를 수립하고 준수 할 수있는 도구를 찾을 수 있습니다.


필요한 예산은 데스크톱의 응용 프로그램이나 iPhone, iPad 또는 Android 장치의 응용 프로그램을 사용하여 조작 할 수 있습니다. YNAB 시스템은 다음 네 가지 규칙을 기반으로합니다.


규칙 1 : 모든 일에 일자리를주십시오.


규칙 2 : 비오는 날을 위해 저장하십시오.


규칙 3 : 펀치로 굴립니다.


규칙 4 : 지난 달 수입에 따라 살 수 있습니다.


소프트웨어를 구매하기 전에 무료 9 일 과정을 통해 시스템을 배울 수 있습니다. 이 소프트웨어는 우리가 토론하는보다 비싼 옵션 중 하나입니다 - $ 60 - 하지만 전체 시간 동안 무료 업데이트를 제공하는 라이센스가 포함되어 있습니다. 소프트웨어를 사용하십시오.


가장 큰 부정적인 점은이 소프트웨어에는 금융 계산기가 포함되어 있지 않으며 조세 시즌을 준비하는 데 도움이되는 섹션이 없다는 것입니다.


2. 재정 및 세금 관리 : Quicken.


Quicken Starter Edition에는 기본 예산이 포함되어 있지만 은행 및 신용 카드 계정에 한 곳에서 액세스 할 수 있으므로 금융 계정 관리에 더 유용 할 수 있습니다. 심지어 예산을 자동으로 분류하여 예산을 쉽게 개발하고 추적 할 수 있도록 도와줍니다. 이동 중에도 금융 정보에 액세스 할 수 있도록 무료 모바일 앱이 포함되어 있습니다. Mac 버전도 사용할 수 있습니다.


Windows 사용자는 Quicken에 대해 세 가지 옵션을 제공합니다. 여기서 우리가 여기서 말하는 시작 버전과 더 많은 기능을 갖춘 두 가지 업그레이드 버전이 있습니다. 고급 버전을 사용하면 부채를 청산하고 퇴직 및 교육 비용을 절감하며 투자를 관리하는 방법을 계획 할 수 있습니다.


Quicken의 또 다른 큰 장점은 TurboTax-Intuit (INTU)를 판매하는 회사가이 소프트웨어를 판매한다는 것입니다. 세금이 부과 될 때 Quicken의 데이터를 업로드하고 세금 신고를보다 신속하게 완료 할 수 있습니다. 이 프로그램을 사용하면 세금을 내고 싶을 때 필요한 데이터를 훨씬 쉽게 수집 할 수 있도록 공제액과 비용을 분류 할 수 있습니다.


시동기 포장은 $ 39.99를 요한다. 투자 관리 도구가 포함 된 Premier 버전은 $ 104.99입니다.


Quicken Starter Edition은 TopTenReviews에서 2 위를 차지했고 Credit Donkey는 그 기능에 대해 매우 높이 평가합니다. "Quicken은 아마도 가장 널리 사용되는 개인 금융 소프트웨어 일 것입니다. 이 솔루션은 표준 회계 프로그램의 모든 기능을 갖추고 있습니다. 귀하의 자산 가치를 계산하고, 예산 지출을 추적하며, 연말에 세금 계산에 필요한 정보를 TurboTax에 제공 할 수 있습니다. "


3. 최고 개인 금융 패키지 : AceMoney.


AceMoney는 TopTenReviews에서 가장 높은 순위를 가진 개인 금융 패키지입니다. 이 소프트웨어 패키지는 Quicken Premier Edition과 긴밀하게 경쟁하지만 Quicken Starter와 동일한 가격 인 39.99 달러로 훨씬 저렴한 비용으로 투자를 관리 할 수 ​​있습니다. Quicken보다 또 다른 큰 장점은 통화 환율을 관리 할 수 ​​있다는 것입니다. Mac 사용자를위한 버전과이 소프트웨어의 모바일 앱이 있습니다.


AceMoney의 한 가지 큰 장점은 시작 화면에서 모든 은행 계좌, 신용 계좌 및 투자 계좌에있는 잔액의 스냅 샷을 볼 수 있다는 것입니다. 스냅 샷의 왼쪽에는 청구서를 지불하고, 보고서를 분석하고, 환율 교환을 계산하는 버튼이 있습니다.


4. 국제 사용자를위한 재정 패키지 : 돈.


여러 통화로 계정을 사용하여 여러 국가에서 돈을 관리해야하는 경우 가장 좋은 방법은 돈입니다. 논의 된 다른 금융 소프트웨어 패키지에서 제공되는 것과 유사한 예산, 은행 계좌 관리 및 청구서 수신 도구 외에도 Moneydance는 부가가치세 (VAT) 및 물품 서비스 세금 (GST)을 추적 할 수 있습니다.


미국 세법에 대해 걱정할 필요가있는 경우 이러한 추가 기능은 필요하지 않지만 미국 이외의 지역에서 사업을 운영하는 경우 매우 유용 할 수 있습니다. 49.99 달러 인이 소프트웨어에는 투자 계정 관리 옵션이 포함되어 있지 않습니다.


돈 관리를 시작하고 소프트웨어 비용을 지불하고 싶지 않으면 민트에서 무료로 시작할 수 있습니다. 비용의 자동 분류, 쉬운 예산 책정, 신속한 청구서 수신 통지, 재무 목표 설정 및 추적, 투자 추적을 제공하는 강력한 무료 웹 사이트입니다.


당신이 무엇이든을 지불 할 필요가없는 동안, 그것은 다른 종류의 비용으로옵니다. 귀하의 금융 데이터가 채굴되며, 웹 사이트는 재무 관리를 향상시키기 위해 유료 서비스를 제안합니다. 웹 사이트는 귀하가 해당 서비스를 구매할 때 돈을 버는 것입니다. 그로 인해 불편 함을 느끼면 위에서 언급 한 패키지 중 하나를 구입하는 것이 좋습니다.


재무 정보를 연결하지 않고도 민트의 정보를 활용할 수 있습니다. 금융 생활을 개선 할 수있는 방법에 대한 블로그가있는 Mintlife라는 블로그가 있습니다. Quicken과 마찬가지로 Mint는 TurboTax를 소유하고있는 Intuit 소유입니다.


신용 파일 맨 위에 머물러 라.


개인 재무 관리 소프트웨어를 선택하는 것 외에도 신용 내역을 모니터링해야합니다. 귀하의 신용 기록은 귀하의 신용 점수를 개발하기 위해 신용보고 기관이 사용하는 것입니다. 그 신용 점수는 은행이 당신에게 돈을 빌려줄 것인지 아닌지를 결정할뿐만 아니라 지불해야 할 이자율도 결정합니다. 우수한 신용 기록을 가진 사람들은 훨씬 낮은 이자율을 얻습니다. 좋은 신용 점수 란 무엇입니까?


귀하의 신용 기록을 모니터링하기위한 두 가지 좋은 도구는 CreditKarma 및 AnnualCreditReport입니다.


CreditKarma는 매주 무료로 귀하의 신용 점수를 추적 할 수 있습니다. 또한 "what if"시나리오를 테스트하여 재무 결정이 점수에 얼마나 영향을 줄 수 있는지 알아볼 수있는 도구를 제공합니다 (예 : 자동차 대출을받을 경우 몇 포인트를 잃게 될지 등). 또한 훌륭한 재무 도구, 재무 추세에 대한 조언 및 정보를 찾을 수 있습니다.


AnnualCreditReport를 사용하면 매년 각 크레딧 뷰로에서 무료 크레딧 리포트를 얻을 수 있습니다. 공식 웹 사이트에서 무료로받을 수 있도록 보고서를 주문해야하며 월간 크레딧 리포트 및 월별 수수료가 높지는 않습니다. 선택한 링크가 숨겨진 가입없이 무료인지 확인하십시오.


매년 신용 보고서를 검토하여 오류가 없는지 확인하고 아무도 신용 신원을 사용하지 않도록해야합니다. 귀하의 신용 카드 계좌를 온라인으로 확인하고 신용 보고서 경고를 확인하는 네 가지 이유를보십시오! 이 문제에 대한 자세한 내용은


매년 1 월 1 일은 새로운 재무 관리 습관을 시작하기에 완벽한시기입니다. 개인 금융 소프트웨어 패키지는 여러 가지 유형으로 제공되므로보다 쉽게 ​​사용할 수 있습니다. 하나를 선택하고 시작하십시오.


최고의 개인 금융 소프트웨어 & # 8211; 2017 년 최고의 돈 애플 리케이션.


개인 금융 소프트웨어는 수십 년 전부터 사용되어 왔습니다. 인터넷이 발명 된 이래로 우리는 가구 및 투자 계정을 비 복잡하게 관리하는 방법을 모색했습니다. 고급 기술과 보안 덕분에 거래를 관리 가능한 지출 보고서, 그래프 및 예산으로 통합하는 재무 소프트웨어에 은행 계좌를 연결할 수 있습니다.


Mac, PC, 웹 브라우저 또는 스마트 폰 앱을 사용하는 경우에도 가족의 필요에 맞는 최상의 개인 금융 소프트웨어를 찾을 수 있습니다. 일부 서비스는 데스크톱 컴퓨터로 구입하여 다운로드 할 수있는 반면, 인터넷이나 모바일 장치를 통해 이동 중에도 돈을 액세스 할 수있는 웹 버전이 있습니다.


여기 현재 사용할 수있는 최고의 개인 금융 도구 및 서비스와 이들이 서로 어떻게 쌓여 있는지에 대한 분석이 나와 있습니다. 아래 나열된 각 개인 금융 소프트웨어를 철저히 검토하고 테스트했습니다.


전체 점수 비용 고객 서비스 용이성 도구 및 리소스 동기화 액세스 가능성.


비용 10/10 고객 서비스 9/10 사용 편의성 9/10 도구 및 리소스 9/10 동기화 9/10 접근성 9/10.


한 곳에서 모든 계정을 동기화 할 수있는 무료 개인 금융 소프트웨어입니다. 개인 자본은 지출, 순자산 가치, 가장 중요한 투자 포트폴리오에 대한 요약을 작성합니다. 상향 판매는 자산 관리 서비스입니다.


비용 10/10 고객 서비스 6/10 편의성 9/10 도구 및 리소스 8/10 동기화 7/10 접근성 8.5 / 10.


박하 앱을 사용하면 한 곳에서 재정을 관리 할 수 ​​있습니다. 개인 금융 소프트웨어에는 사용하기 쉽도록 예산, 추적 및 온라인 청구서 지불이 있습니다. 불행히도 Mint의 투자 도구는 단순하고 많은 사용자가 은행 동기화 문제를보고합니다.


비용 8/10 고객 서비스 8.5 / 10 사용 용이성 9/10 도구 및 자원 8.5 / 10 동기화 9/10 접근성 9/10.


YNAB (You Need A Budget라고도 함)는 인기있는 예산 책정 응용 프로그램입니다. 최신 버전은 현재 온라인 서비스이며 은행 계좌와 동기화 할 수 있습니다. 단점은 YNAB가 투자 추적에 도움이되지 않는다는 것입니다.


비용 9/10 고객 서비스 7/10 사용 용이성 10/10 도구 및 리소스 6/10 동기화 9/10 접근성 9/10.


이 앱은 하나의 플랫폼에서 모든 비용을 집계, 요약, 분석 및 추적 할 수있는 메시징 형 서비스입니다. 또한 투자를 시작할 때 도움이 될 수 있습니다. 단점은 앱의 무료 버전이 상당히 제한된다는 것입니다. 그러나 사용하기 쉽고 모든 계정과 거래를 한 곳에서 볼 수있는 좋은 방법입니다.


비용 8.0 / 10 고객 서비스 6/10 사용 편의성 8/10 도구 및 리소스 8/10 동기화 8/10 접근성 8/10.


이전 버전에서 한 단계 업그레이드 된 Mac 용 Quicken 2018은 여전히 ​​Windows 용 Quicken 표준 인 Quicken에 미치지 못합니다. 2018 년 투자 섹션 개선은 환영 할만한 추가 사항입니다. 일부의 경우 Mac 용 Quicken은 MacOS 개인 금융 응용 프로그램으로 사용할 수 있습니다.


비용 7.5 / 10 고객 서비스 6/10 사용 편의성 9/10 도구 및 리소스 9.5 / 10 동기화 8/10 접근성 8/10.


Quicken for Windows는 개인 금융 소프트웨어 및 예산 책정에서 가장 중요한 표준입니다. 가장 포괄적 인 기능으로 이길 수있는 앱입니다. 그러나 고객은 고객 서비스 문제, 은행 동기화 문제 및 제대로 구현되지 않은 모바일 앱에 대해 오랫동안 불만을 표시했습니다.


비용 7/10 고객 서비스 7.5 / 10 사용 편의성 8.5 / 10 도구 및 리소스 8/10 동기화 8/10 접근성 8/10.


Banktivity 6은 ​​Mac 사용자를위한 Quicken에 불만족스러운 훌륭한 대안입니다. 이 개인 금융 소프트웨어에는 Macintosh 응용 프로그램과 경쟁하는 모든 기능과 Windows 용 Quicken에서만 사용할 수있는 몇 가지 기능이 있습니다. 단점은 은행 연결을 위해 지불해야하는 연회비입니다.


비용 8.5 / 10 고객 서비스 8/10 사용 편의성 8/10 도구 및 리소스 7.5 / 10 동기화 7.5 / 10 접근성 7/10.


Moneydance는 Quicken 애호가 및 Mac 용 Quicken에 실망한 사람들에게 훌륭한 대안입니다. 무료, 최대 100 건의 거래를 시도하거나 $ 49.99에 구입할 수 있습니다. 가장 좋은 기능 중 일부는 예산 작성, 청구서 수신 확인 및 투자 지원을 포함합니다.


비용 8.5 / 10 고객 서비스 8.5 / 10 사용 편의성 7/10 도구 및 리소스 8/10 동기화 8.5 / 10 접근성 8/10.


CountAbout은 Quicken 또는 Mint에서 가져올 수있는 유일한 예산 응용 프로그램입니다. 이 서비스를 사용하면 한 곳에서 개인 재정을 쉽게보고하고보고 할 수 있습니다. 단점은 CountAbout에는 고급 재무 계획 기능이 없다는 것입니다.


비용 9/10 고객 서비스 6/10 사용 편의성 6/10 도구 및 리소스 5/10 동기화 10/10 접근성 7/10.


WeVest는 귀하의 자산 가치를 높이기위한 조치를 취하는 데 중점을 둔 저렴한 개인 재무 플래너입니다. 돈을 어디에 둘 것인지, 전반적인 재무 이미지를 관리하는 방법에 대한 개인적인 제안을 얻으십시오. 그러나이 서비스를 최대한 활용하려면 이미 개인 예산이 필요합니다.


비용 8/10 고객 서비스 7.5 / 10 사용 편의성 8.5 / 10 도구 및 리소스 7.5 / 10 동기화 8/10 접근성 8/10.


EveryDollar는 단순한 백 - 투 - 기초 예산 책정 소프트웨어를 찾는 사용자에게 좋은 옵션입니다. 무료 버전을 선택하고 플러스 버전을 연간 99 달러에 수동으로 추가하면 자동으로이를 수행합니다.


비용 6/10 고객 서비스 9/10 사용 편의성 8/10 도구 및 리소스 9.5 / 10 동기화 8.5 / 10 접근성 8.5 / 10.


LearnVest는 예산 책정과 투자를 결합한 재무 계획 플랫폼입니다. 올인원 금융 플랫폼을 원한다면 원 스톱 샵입니다. 그러나 플랫폼의 투자 측면은 투자 배분 조언을 제공하는 것으로 만 제한됩니다. 로보 어드바이저의 방식대로 투자 포트폴리오를 관리하지 않습니다.


비용 10/10 고객 서비스 7/10 사용 편의성 8/10 도구 및 리소스 7/10 동기화 7/10 접근성 7/10.


PowerWallet은 예산 책정, 모든 계정 관리 및 향후 목표 달성에 모두 탁월한 개인 재무 계획 도구입니다.


비용 8/10 고객 서비스 9/10 사용 편의성 7.5 / 10 도구 및 리소스 7/10 동기화 7/10 접근성 8/10.


Moneyspire는 거래를 하나의 위치로 통합하여 재정을 조직하는 데 도움이되는 많은 개인 금융 소프트웨어 응용 프로그램 중 하나입니다. 예산을 책정 할 수 있지만 Apple iOS 기기와의 동기화는 번거 롭습니다.


비용 8/10 고객 서비스 8.5 / 10 사용 편의성 8/10 도구 및 리소스 7/10 동기화 8/10 접근성 7.5 / 10.


PocketSmith는 수표, 신용 카드, 학생 융자 및 계좌 개설과 같은 모든 계좌를 추적하고 재정적 미래를 한눈에 예측할 수있는 개인 금융 소프트웨어 솔루션입니다. Google의 라인을 따라 모델링 된 캘린더 기능은 특별한 판매 포인트입니다.


비용 10/10 고객 서비스 5/10 사용 편의성 7/10 도구 및 리소스 6/10 동기화 8.5 / 10 접근성 7/10.


Yodlee MoneyCenter는 온라인 개인 금융 응용 프로그램의 할아버지입니다. 동기화는 Mint보다 훨씬 더 신뢰할 만하지만 Mint와는 달리 예산 카테고리는 고정되어 있습니다. 서비스가 잘 작동하는 동안 인터페이스는 다소 날짜가 표시되고 투자 추적이 부족합니다.


당신을 위해 제안했다.


빠른 대안 - 더 좋은 점이 있습니까?


박하 대 개인 자본 - 당신에게 가장 적합한 것은 무엇입니까?


Quicken을 개인 자본으로 전환 한 이유.


민트 대안 2017 - 더 나은 개인 금융 소프트웨어.


재정을 쉽게 할 수 있도록 도와줍니다. 투자자 중매인은 재정적 자유에 대한 지름길입니다. 재정 관리가 쉽지 않다는 것을 알고 있습니다. 우리는 도구를 분석하고 비교하여 개인 재정 상황에 대한 최선의 결정을 내리는 데 도움을줍니다.


Investor Junkie Newsletter에 가입하십시오.


Investee Junkie와의 연결 유지.


Investor Junkie는 개인 금융 자문을 제공하지 않으며 특정 개인에 대한 보안 또는 투자의 구매 또는 판매를 권유하지 않는 금융 게시자입니다. 회원은 투자 시장이 고유 한 위험을 가지고 있으며 과거 실적이 미래의 결과를 보장하지 않는다는 사실을 알고 있어야합니다. 투자자 Junkie는이 웹 사이트에 나와있는 일부 오퍼와 광고 관계를 맺고 있습니다. 투자자 Junkie는 객관성을 유지하는 데있어 합리적인 선의의 접근 방식을 사용하여 독자의 관심을 최대한 끌어 들이고 자합니다. 투자자 Junkie는 정보를 정확하고 최신으로 유지하려고 노력합니다. Investor Junkie에 대한 정보는 타사 웹 사이트를 방문 할 때 찾은 정보와 다를 수 있습니다. 모든 제품은 보증없이 제공됩니다. 자세한 내용은 전체 면책 조항을 읽어보십시오.


최고의 개인 금융 소프트웨어.


나는 비밀에 당신을 안으로 가게 할 것이다 : 나는 박하를 싫어하곤했다.


더 나은 재무 계획이 필요하다고 느낄 때마다 몇 년 전에 작성한 민트 계정을 열어 놓았습니다. 매회마다 대시 보드와 모든 광고에서 가입을 요청하는 메시지가 표시됩니다. 신용 카드와 나는 "안돼."라고 말하고 싶습니다. (그러면 온라인 뱅킹 앱을 통해 임대료를 지불 할 충분한 돈이 있는지 확인할 것입니다.)


하지만 많은 사람들이 민트를 좋아합니다. 2015 년 4 월 민트 (Mint)는 "2 천만 명이 넘는 등록 사용자"가 있다고보고했습니다.


그 숫자는 "2 천만 개 이상입니다."


"온라인 뱅킹은 청구서를 작성하고 서류 명세서를 줄일 수있는 훌륭한 도구입니다. 그러나 예산을 책정하거나 비용을 분류 할 수는 없습니다. 재무 추적 소프트웨어를 통해 돈 지출 방법을 검토 할 수 있습니다. "라고 뉴저지의 Woodcliff Lake에있는 Crimmins Wealth Management의 금융 코치 인 Dan Crimmins는 설명합니다. (그는 또한 Roots of Wealth라는 수상 경력에 빛나는 금융 블로그를 운영하고 있습니다.) 그는 내가 최고의 개인 금융 소프트웨어를 만드는 방법을 알아 내려고 노력하면서 컨설팅 한 재무 전문가 중 한 사람이며, 이 프로그램이 개인 금융, 그들이 정말로 저를 도울 수 있다면 - 그리고 - 당신은 - 돈으로 더 많은 것을 할 수 있습니다.


최고의 개인 금융 소프트웨어를위한 간단한 달러의 최고의 추천.


최고의 개인 금융 소프트웨어를 선택하려면 약 25 시간의 연구 및 테스트가 필요했습니다. 나는 잠재적 인 후보자 43 명을 찾아 하나씩 차례로 좁히기 시작했다. Top 10으로 끝났으며 각 프로그램에 대한 실습 테스트를 위해 계정을 만들었습니다. 프로그램을 시험해 보았을 때, 톱 10 (Top 10)은 신속하게 상위 3 위가되었습니다.


민트 : 포괄적이고 탐색하기 쉬운 소프트웨어로 초보자에게 적합합니다. 모든 달러가 어디로 가고 있는지 알고 싶어하는 사람들을위한 하드 코어 예산 책정. 개인 자본 : 순 투자 가치는이 투자 중심 앱의 가치입니다. 명예 옹호 : 날마다 번성한다.


민트는 배우기 쉬운 강력한 기능을 갖추고 있습니다.


일단 로그온하고, 광고를보고, 즉시 탭을 닫는 대신에 민트의 기능을 테스트하기 시작한 것은 얼마나 훌륭한 프로그램인지를 깨달았습니다. 조폐국은 지출 계획을 세우고, 예산을 세우고, 지키며, 오늘날의 재정적 결정에 내 장기 목표를 포함시키는 데 필요한 모든 것을 나에게주었습니다.


나는 약 1 개월 동안 민트를 사용 해왔다. 그리고 나는 이미 내 돈이 어디로 가고 있는지를 더 잘 알고있다. 또한 매일 아침 앱을 확인하여 모든 새로운 거래가 예상 월 예산에 어떻게 부합 하는지를 확인합니다. 이는 내가 결코하지 않을 것이라고 생각한 것입니다.


나는 박하를 좋아한다. 나는 너도 많이 생각할 것이다. 가장 좋아하는 부분은 다음과 같습니다.


박하는 설치를 믿을 수 없을만큼 쉽게 만듭니다.


내 조폐 국 계정을 설정할 때 아무 것도 사냥 할 필요가 없었습니다. 모든 것이 대시 보드에 있습니다. 여기에 은행 계좌를 추가 할 수있는 곳이 있습니다. 여기에 귀하의 신용 카드를 추가 할 수 있습니다. 여기에 귀하의 투자 계정을 추가 할 수 있습니다.


민트 (Mint)는 또한 거래를 분류하거나, 예산을 만들거나, 목표를 설정하려는 경우 클릭 할 곳을 파악하기 쉽습니다. 테스트 한 모든 개인 금융 소프트웨어 프로그램 중 민트가 가장 쉬운 방법이었습니다. 이것이 내가 가장 좋아하는 가장 큰 이유 중 하나였습니다.


민트는 예산에 융통성이 필요함을 이해합니다.


민트가 내가 가장 좋아하는 개인 금융 소프트웨어 프로그램이 된 다른 이유는 다음과 같습니다. 나는 너에 대해서 모른다. 하지만 나는 매달 같은 물건을 사지 않는다. 나는 집세를 내고 식료품을 사서 법안을 낸다. 그러나 몇 달 동안 나는 5 번 먹고 몇 달 동안 나는 오직 한 번 밖에 먹지 않는다. 몇 달 동안 옷을 사다가 몇 달 간 입을 수 없습니다. 몇 달 전 스타 워즈 : 에피소드 VII 포스 Awakens가 두 번 나타납니다.


그 지출을 미리 예측할 수는 없으며, 친구가 "이봐, 오늘 밤 스타 워즈를 보러 가고 싶다."라고 말하면서 "나는 미안하다. 나는 이미 내 영화 하나를 쳤다. - 1 개월 예산 할당량. "


민트는 이해합니다. 민트의 예산 책정 시스템을 사용하면 지불해야하는 모든 비용 (예 : 임대료, 청구서 등)에 대한 카테고리를 만들 수 있으며 카테고리 작성이 완료되면 그 밖의 모든 항목은 문자 그대로 "기타"카테고리로 분류됩니다.


그것은 당신의 "스타 워즈 (Star Wars)를 한 달에 두 번 본다. 다음 달 새 재킷을 사야한다 "고 말했다.


매월 150 달러를 의류 (또는 영화, 음식점 등)에 지출하는 경우 예산 범주로 지정하십시오. 귀하의 지출액이 광산만큼 다양하다면 기타 항목을 사용하십시오. 그것은 당신이 얼마나 많은 돈을 쓸 것인지를 정확히 알려줄 것입니다 ... 음, 그 밖의 모든 것!


민트 (Mint)는 매월 몇 개월간의 비용 및 장기 목표를 계획하는 데 도움이됩니다.


저는 프리랜서입니다. 즉, 분기 별 예상 세금을 위해 돈을 저축해야합니다. (나는 많은 세금을 낸다.) 나는 또한 3 개월 비상 자금을 위해 저축하고있다.


박하는 공정을 쉽게 만듭니다. 예산 책정 시스템을 통해 예산 항목이 언제 만기가되는지 명확히 할 수 있으므로 잠시 동안 실제로 세금을 내지 않아도 분기 별 예상 세금에 대해 매월 조금 예산을 세울 수 있습니다.


이 소프트웨어의 목표 기능을 통해 매월 장기적인 재정 목표를 달성하기 위해 얼마만큼 돈을 벌고 싶은지를 결정하고 사용 가능한 지출 풀에서 돈을 가져갈 수 있습니다. 나는 소득의 10 %를 저축에 직접 투입하므로, 수입이 많을수록 3 개월 긴급 기금 목표에 더 빨리 도달 할 수 있으며, 2017 년 2 월 이전에 잘 도달 할 수 있기를 희망합니다.


그런데 민트가 유일하게 개인 금융 소프트웨어는 아닙니다. YNAB는 장기적인 비용과 장기적인 목표를위한 예산을 허락합니다. (Quicken은 개인 자본도하지 않습니다.) 그러나 민트의 프로세스가 가장 쉽게 파악되었습니다. YNAB의 Think Long, Act Now 핸드북을 읽지 않고 "목표"를 클릭하고 목표를 설정할 수있었습니다. 다양한 유형에 대해 알아보십시오. 목표 및 방법에 대해 알아 보았습니다. 이것이 내가 민트를 가장 좋아하는 이유였습니다.


조폐 국은 심지어 달이 다 떨어지기 전에 돈이 떨어질 지 여부를 알려줍니다.


나는 여전히 당신이 이달에 얼마나 많은 돈을 버린지를 보여주는 아이폰 앱과 같은 민트 (Mint)의 멋진 새 기능을 찾고있다. 남은 시간은 얼마 일까? 우리 중 많은 사람들은 매월 초에 임대료와 같은 큰 비용을 부담합니다. 돈 바가 귀하의 월 바를 약간 앞지르는 경우라면 괜찮습니다. 아래에서, 내 돈 / 월 표시 줄이 거의 완벽하게 줄 지어있는 지난 몇 일 (하단)에 비해 5 월 중순 (상단)에 내 돈 / 월 표시 줄을 볼 수 있습니다.


민트의 월 예산 범위 비교. 초록색 막대는 할당 된 총 예산 중 지금까지 지출 된 금액을 회색으로 표시된 나머지 금액으로 나타냅니다. 한편, 오늘 & # 8221; 월이 진행됨에 따라 마커가 왼쪽에서 오른쪽으로 이동합니다. 상단 이미지는 대부분의 달의 예산이 한 달 중반에 지출 된 것을 보여 주지만 하단 이미지는 5 월 말에 예산 내에서 여전히 나타납니다.


민트는 광고에서 미끄러 져 간다. 나는 한 때 미래 고문을 원했고, 미래 고문을 위해 글을 써 왔기 때문에 미소 지었다. (저는 많은 금융 블로그를 씁니다.)이 광고는 민트가 돈을 벌 수있는 방법이며, 이를 수행하는 유일한 소프트웨어는 아닙니다. "대부분의 무료 금융 소프트웨어는 제품 권장 사항을 제공하거나 소프트웨어 또는 응용 프로그램 내에 광고를 게재하여 수익을 창출합니다."라고 재무 고문 인 Dominique Broadway의 개인 재무 전문가는 설명합니다.


그리고 그래, 그 광고는 여전히 짜증나지만, 매일 민트에 로그인 할 수있는 기회를 얻으려고 만하겠다.


나는 박하를 사랑하는만큼 YNAB를 사랑합니다.


아마 정확히 똑같아. 당신이 특정 개인 금융 소프트웨어를 사용하지 않고 있다고해서 그것이 다른 사람에게 얼마나 완벽한지를 사랑할 수는 없다는 것을 의미하지는 않습니다.


YNAB는 You Need a Budget를 뜻하며이 앱은 예산 책정에 대한 모든 것 때문에 적합합니다. 민트 및 개인 자본과 같이 401 (k) 또는 저당을 연결하지 않을 것입니다. 당신은 당신의 순수 가치를 추적하지 않을 것입니다. 당신이해야 할 일은 당신이 버는 모든 달러를 가져가는 것입니다 - YNAB가 말했듯이 - 모든 달러를 일자리에 쏟아 부으십시오.


"1 달러마다 일자리를 제공"한다는 것은 무엇을 의미합니까? 가장 즉각적인 비용 (집세, 모기지, 청구서, 음식)부터 시작하여 임의의 비용 (외식, 음악, 펀 머니)으로 일할 때마다 정확히 어디에서 달러를 쓸지 알아낼 것입니다.


YNAB는 안정적이고 반복적 인 비용을 많이 가진 사람들에게 적합합니다. 예산 책정에 대해 자세히 알고 싶어하는 사람들에게도 좋습니다. ( "기타"항목에 650 달러를 쌓아두면 절대로 떠나지 않을 것입니다.)


YNAB가 실제로 잘하는 몇 가지 다른 것들이 있습니다 :


YNAB는 귀하가 벌어 들인 돈을 예산 할 수있게 해줍니다.


언젠가는 돈을 벌지 않을 것입니다. 돈. 격월간 월급을 받고 두 번째 월급이 아직 귀하의 계좌에 도달하지 않은 경우, YNAB는 예산을 책정하지 않습니다. 이것은 당신이 실제로 가지고있는 돈을 다루는 것이지 미래에 얻을 수있는 돈이 아니라는 것을 당신에게 강요합니다.


YNAB는 예산 초과를 허용하지 않습니다.


하나의 카테고리에서 예산을 초과 지출하면 YNAB는 초과 지출을 다루기 위해 다른 카테고리에서 돈을 가져 가게합니다. "아, 나는 여분의 돈을 썼다. YNAB에서는 괜찮을거야. 그 몇 달러는 세고, 당신은 그들을 설명해야합니다.


YNAB는 귀하가 장래의 비용을 계획하도록 권장합니다.


어떤 사람들은 예산을 세운 후에 남은 돈이 "재미있는 돈"이라고 자동으로 생각합니다. YNAB는 그 여분의 돈을 "미래 비용으로 보낼 수있는 현금"이라고 생각하도록 권장합니다.


YNAB는이 계획을 "Age of Money"라고 부릅니다. 본질적으로, 오늘 돈을 벌어서 15 일 후에 귀하의 전화 청구서를 지불한다면, 그 돈은 지출 할 때 15 일이 될 것입니다. YNAB 시스템을 따라 모든 일자리를 포기하면 앞으로 15 일에서 30 일 또는 60 일 사이에 더 많은 일자리가 생길 것이며 귀하의 Age of Money는 성장할 것입니다.


그런데 당신의 재정적 보안은 그렇게 될 것입니다. "지금부터 2 개월 후에 집세를내는 것"에 이미 일을 맡겼다 고 상상해보십시오. 내일 일을 잃어 버리면 이미 두 달 동안 임대료를 낼 수 있습니다 그 직업들에게. 당신의 돈은 말처럼, 당신을 위해 일하고 있습니다.


YNAB는 예금 계좌를 완전히 다시 상상합니다.


YNAB는 또한 저축 계좌를 "미래 비용으로 보낼 수있는 현금"이라고 생각하기를 바랍니다. 모든 달러가 일자리를 얻으므로 저축을 "휴가"와 "주택 수선"및 "휴일 선물"로 그렇지 않으면 미래에 그들을 써야 할 수도 있습니다.


YNAB를 사용하면 은행에 달러를 보관하는 것만으로는 저장하지 않습니다. 당신은 일을 끝내고 원하는 삶을 살 수 있도록 구원을 얻습니다.


YNAB의 무료 웨비나는 최고의 영감을 불러 일으키며 YNAB 시스템을 이해하는 데 도움을줍니다.


민트와는 달리 YNAB는 무료가 아닙니다. 34 일 무료 평가판을 받고 나서 월 5 달러 또는 1 년에 50 달러를 지불하고 있습니다. YNAB 시험판을 시작하기 전에 무료 시작하기 웹 세미나를 반드시 가져보십시오. 나는 웨비나를 쓰지 않고 YNAB를 사용해 보았고 나는 절망적으로 혼란 스러웠다. 그 때 나는 웨비나를 가져 와서 모두 "좋습니다, 이것은 훌륭합니다. 나는 이런 식으로 돈을 생각한 적도 없다. "(진지하게. 수입과 지출이 좀 더 예측 가능하다면 나는 YNAB를 마음에 새기다.)


개인 자본은 귀하의 예산이 아니라 귀하의 자산 가치에 중점을 둡니다.


많은 개인 금융 애플 리케이션은 귀하의 당좌 예금 계좌에 중점을두고 작고 일상적인 경비에 얼마나 많은 돈을 기울이는 지 중점적으로 다룹니다. 개인 자본은 다른 극단으로 이동하여 총 자산 가치를 봅니다 : 모든 자산 (현금, 퇴직 계정, 주택 등)을 합산하고 부채 (모기지, 대출, 신용 카드)를 뺀 금액 부채 등).


개인 금융 추적 시스템으로 민트 대신 개인 자본을 선택하는 데 매우 가까웠습니다. (나는 또한 YNAB를 선택하는 데 매우 가까웠습니다. 결정은 어려웠습니다.) 매일 매일 그물 가치를 확인하는 것이 좋았으며, 소프트웨어가 "이번 달 음식에 2 달러를 더 썼습니까?" "당신의 전체 금융 사진은 어떻게 생겼습니까?"하지만 지금 당장은 여전히 ​​금융 사진을 그리는 중입니다. 부채를 청산하고, 비상 자금을 준비하며, 제가 할 수있는 몇 년 동안 계획을 세우는 것입니다. 내가 현재 빚과 비상 자금으로 지불하고있는 돈을 가지고 그들을 투자쪽으로 끌어 들이기 시작합니다. 아마 개인 자본이 나에게 옳을 것이다.


내가 좋아하는 모든 것은 다음과 같습니다.


개인 자본은 당신의 자산 가치에 모든 것을 집중시킵니다.


이번 달 450 달러 대신에 식료품 점에 500 달러를 지출 했습니까? 스타 워즈가 두 번이 아닌 세 번이나 보았습니까? 누가 신경 쓰겠 니? 지난 달보다 순 가치가 이번달에 높다면 잘하고 있습니다.


그렇습니다. Personal Capital은 추세를 보거나 (영화 티켓에 얼마나 많은 돈을 썼는지 정확하게 파악하고 싶을 때)이 달의 지출을 지난 달 지출과 비교할 수있는 옵션을 제공합니다. 그러나 개인 자산에 대한 모든 관심은 귀하의 순자산 인 큰 숫자입니다. 하나의 큰 더미에서 부채를 뺀 모든 자산. 그것이 당신이 성장하기 원하는 숫자입니다.


Personal Capital은 재정적으로 건강하기에 예산이 필요하지 않을 수도 있음을 알고 있습니다.


사실 고백 : 열량 계산을 시도 할 때마다 몸무게가 늘어났습니다. 왜? 앱이 내가 가질 수있는 음식의 양까지 바로 먹기 때문에 예상치 못한 일이 발생하기 때문에 앱을 더 먹을 수 있습니다. 어쩌면 누군가가 나를 브런치에 초대 할지도 모르겠다. 아니면 어쩌면 내가 app-allocated 큐브의 치즈를 먹고 배고프다 고 결정할지도 모른다.


어떤 사람들은 예산이있는 사람들과 같습니다. 예산 플래너가 옷에 150 달러를 쓸 수 있다고 말하면 항상 175 달러를 소비합니다. 그건 당좌 계좌를 당좌 대월로 만드는 빠른 방법입니다. 그러나 치즈의 두 번째 큐브를 먹을 때 느끼는 방식으로 항상 자신에 관해 끔찍한 느낌을주는 빠른 방법이기도합니다.


내가 체중을 줄인 유일한 방법은 내 몸을 듣고, 배가 고팠을 때 먹고, 내가 충분히 먹었을 때 멈추는 것입니다. 그것은 예산 책정이 당신에게 닮은 것일 수 있습니다. 퍼스널 캐피탈은 "150 달러를 쓸 수있어 150 달러를 쓸 필요가 있습니다."라고 집중하고 자신이 정말로 필요한 것이 무엇인지, 그리고 충분한 것이 있는지 물어보기 시작할 수 있습니다.


재무 건전성은 반드시 적게 지출하는 것이 아닙니다. 신체 건강이 꼭 먹는 것에 그다지 중요하지는 않습니다. 개인 자본은 귀하의 자산, 부채, 현금, 투자 및 순자산과 같은 전체 재무 건전성을 검토합니다. 그게 중요한거야.


개인 자본 (Personal Capital)은 투자가 위 또는 아래로 가고 있는지를 보여줍니다.


투자에 대한 관심이 있다면, Personal Capital은 그것을 무너 뜨릴 준비가되어 있습니다. 개별 주식의 실적을 확인하거나 You Index를 통해 모든 것을 합산하십시오. 이 지수는 당신이 얻거나 잃는 돈의 양을 정확하게 백분율과 실제 달러로 보여줍니다.


민트 (민트)도이 기능을 갖추고 있지만 Personal Capital은 소프트웨어의 가장 중요한 부분 중 하나입니다.


박하와 마찬가지로 개인 자본은 무료입니다. You Index를 확인하거나 귀하의 자산 가치를 살펴보고 싶다면 한번 시도해보십시오.


Honorable Mentions.


Quicken은 다운로드 가능한 소프트웨어 프로그램으로 수십 년 동안 사용되었습니다. 그것은 민트 (Intuit)를 소유하고있는 인튜이트 (Intuit)가 소유하고 있으며 많은 기본 기능이 비슷합니다. However, it’s designed for a slightly more experienced audience. Quicken doesn’t teach you how to set financial goals, for example; it trusts that you’ll figure out how to incorporate long-term goals into your monthly budget.


Because Quicken is a paid downloadable program, you won’t get stuck staring at a dashboard full of ads. However, you will pay for the privilege: The software runs at $75 for Mac and $30–$95 for the Windows editions. (I tested the Mac version, so I can’t speak to the Windows options; if you need help deciding which Windows edition is right for you, Quicken has a guide.)


Prosper Daily is a free mobile app that only tracks your spending — but it does it really well. When you visit Prosper Daily, you’ll see a list of your recent transactions. Swipe right to approve, and swipe left to flag as potentially fraudulent. Prosper Daily also shows you spending by category and lets you compare expenditures to previous months. It’s a fun tool, but it isn’t a full toolbox.


Prosper Daily lets you compare spending from month to month (left) and breaks down your spending habits by category (right).


The best personal finance software options have four things in common.


It’s easy to use, so you’ll want to check it every day.


The top personal finance software programs sync directly with your banks and credit cards, and some even sync with your investment accounts, student loans, mortgages, and so on. When you make a change to one of those accounts — say, a payment on that credit card — you don’t have to re-enter that transaction on your personal finance software; it’s automatically added to the system.


The best personal finance software programs also have easy-to-use interfaces that allow you to quickly categorize transactions, check transactions against your budget, and see how much money you have left to spend. They also track your progress, so you can log in every day and see how your good habits are leading to better finances. (I check Mint every morning, because I’m so excited to see my new numbers.)


It motivates and teaches you how to do money better.


The best personal finance software programs don’t just provide an interface — they also provide motivation to keep going. Mint, Personal Capital, and YNAB all send out regular s offering financial tips and reminding you to check in on your accounts. Mint offers a tour of its features, just so you don’t miss anything. YNAB has 10 different webinars to teach you about budgeting and saving. (It knows its audience, too; there’s one webinar titled, “Budgeting for Busy People,” and another titled, “Is Food Eating Your Budget?”)


It uses bank-level security.


If you’re worried about connecting your bank accounts to third-party software, here’s what you need to know. “Any software is hackable, especially when the IRS’ system can be hacked,” Broadway tells us. “However, these softwares put a lot of effort into their security.”


My three favorite financial software programs all use bank-level security, and their websites explain exactly how they keep your data safe. Here are a few excerpts:


Mint: “We use strong security measures designed so only you can access your info. Rather than just a login and password, we also verify who you are from a second source or with information only you will have, like special security questions or a code from a text message or .”


YNAB: “Your data is encrypted at rest when stored on our servers. That means that even IF someone could break in and steal the hard drives where your data is stored, they couldn’t read it.”


Personal Capital: “Our website’s encryption is rated A by the world-renowned Qualys SSL Labs, a stronger rating than most major banks or brokerages.”


It goes where you go.


You never know when you’re going to need to know how much money you have. That’s why you want personal finance software that works on both desktop and mobile devices. Use your smartphone to check in with your finances while you ride the bus to work, so you know if you have enough money to go to happy hour afterward. Use the desktop interface to categorize transactions and update your budget. The best personal finance software goes where you go and works with your devices to give you accurate, up-to-date information about your money whenever you need it.


Choose your personal finance software based on your financial needs.


어느 것을 선택해야합니까? I’d advise you to think carefully about what you hope to get out of a financial program, and pick the one that’s most likely to help you get it.


For example: I’m a freelancer who earns approximately $60,000 a year — but I don’t earn it in even $5,000-month installments. (Some months I’ll get $3,000 in checks, and some months I’ll get $9,000.) I need a budget planner that will help me stick to roughly $5,000 per month in expenses, including setting aside money for freelance taxes, debt repayment, and savings. Mint is the best of the top three programs to solve that problem, which is why I’ve chosen it as my own personal finance app.


You may be someone who has trouble making a budget or knowing how much to set aside for upcoming expenses. In that case, YNAB may be the best program for you because it solves that problem really well. If you’re a person who is less interested in making a budget and more interested in growing your net worth, check out Personal Capital.


Getting started is easy, but fully setting up your software takes time.


“Investing time in the initial setup is crucial to having the system work for you,” Crimmins says. And Broadway agrees: “There’s a lot of prep work involved in setting budgets, making goals, categorizing transactions, and so on.”


Your setup process will include four major components:


Account sync.


5 to 15 minutes (depending on the number of accounts)


That’s the easy one. Type in the name of your bank account (or credit card, or investment brokerage); drop in your password; and you’re done. Repeat until all of your accounts are connected. Some banks may require special access codes that you can find on their websites, but even that’s pretty easy to figure out.


Categorization.


30 minutes to 3-plus hours (depending on the number of transactions and whether you want to categorize just this month’s transactions, or do what I did and categorize previous months as well)


Here’s where it starts to get time-consuming. You’re going to need to go through your previous transactions and categorize them into “restaurants,” “groceries,” “clothing,” and so on. Mint and Personal Capital try to guess the categories for you, but they’re not always right. (They both categorized my recent trip to Domino Beauty Boutique as “restaurants” because they assumed I had ordered a pizza, not a haircut.) YNAB makes you categorize everything, at least when you start out.


However, Mint and YNAB have the capacity to learn. I don’t use separate categories for “groceries,” “household goods,” and “beauty products,” for example. I want all of my Safeway and Walgreens purchases categorized under “groceries,” even if there’s a box of Kleenex or a lipstick in there. These programs learn your quirks and follow them, and now my Walgreens purchases always come up pre-categorized as “groceries.”


30 minutes to 1 hour (I actually did all of my budgets pretty quickly, because I had already been tracking my monthly expenses by hand, so I knew how much I was spending on groceries, public transportation, and so on.)


Once you’ve started making decisions about what categories you want to track — like deciding whether you want to track groceries and household goods separately, or call all that spending “groceries” — then it’s time to make a budget that makes sense with your income, your expenses, and your goals. “You should give yourself at least a half an hour to fully set up your budget in the software,” Broadway advises. Don’t rush this — figuring out how you’re going to spend and save your money is one of the most important parts of personal finance.


Revise Against Reality.


5 to ∞ minutes (You can always revise and update your budgets or your transaction categories as your finances change.)


I guarantee that, in your first week of using your new personal finance software, you’ll find at least one thing you want to change. Maybe you do want to separate out groceries and household goods. Maybe you realized you didn’t budget enough for gas.


Reality — your actual, day-to-day spending decisions — is going to show you what your budget should be, which is probably different from what you initially wanted it to be. Or, as Crimmins puts it: “Determining where you are spending each month can be surprising.”


Yes, it’s going to take some time to go back and change your budget or re-categorize those transactions. But that’s what you’ll need to do to make sure your personal finance system truly reflects your finances.


Couples get the challenge of financial communication.


If you’re part of a couple, you get to decide how to do personal finance software together. None of the top programs on my list includes options for couples — although YNAB has a Join Forces handbook to help you and your partner budget together — but you can work around it. “Couples who share finances will have one login for their software and people who do it separately will have separate accounts; just depends on the couple,” Broadway explains.


This is going to take a lot of communication, but that’s a good thing. Talking about finances with your partner can help you both do money better.


“The problem couples have is not around the tool; it’s around the communication of how they use the tool.” Lesley-Anne Scorgie says. She’s a personal finance expert who founded MeVest, has been featured on Oprah, and is the bestselling author of Modern Couple’s Money Guide , Well-Heeled , and Rich By Thirty . She gave me so much good advice about how couples can improve their financial communication. “I recommend a weekly conversation. Ten minutes at minimum. This is a habit-forming exercise at first, where for 10 minutes you talk specifically about money. Where it went that week. What’s upcoming. What you need to be conscious of. Having that 10-minute conversation and adding it to your habits is very important.”


Personal finance software can show you data, but only you can change your habits.


YNAB, Mint, and Personal Capital all want to help you. They’ll send you s with financial tips. They’ll send you alerts to warn you about your spending. But only you can make the decision to spend or save those dollars. No matter how good a personal finance software program is, the only person who can change your finances for the better is you.


This means you need to check in with your personal finance software regularly, to make sure you’re on target. It also means you need to adjust your spending — or your budget — if you aren’t. “Once you’re all set up, make sure you actually look at the software,” Broadway explains. “Many people will take the time to set it up and never look at it again.”


Now that I’ve started using Mint, I am very aware of where my money is going and how much cash I have left before I hit my target $5,000/month spending and saving. I’m also spending less because I don’t want to go over that limit. Instead of buying the fancy tortellini at the grocery store, for example, I’m cooking up the box of couscous I already have in my cupboard. Sure, you could call that a bit of a drag, but I’m getting closer to my goals and I get to eat delicious couscous, which sounds like a win-win to me.


결론.


I check Mint every day. (Sometimes multiple times a day.) But I also think that YNAB and Personal Capital are great tools — and even Quicken and Prosper Daily have a lot to offer. Your personality and your financial needs are going to be huge factors in which personal finance program is best for you, so use this review as a guide to find your perfect personal finance software. Then start using the tools it gives you to help you reach your financial goals.


The Best Personal Finance Software.


Latest Update October 20, 2017.


This is way more than bill pay — we're talking up-to-the-minute reporting on your financial health that syncs seamlessly with your accounts. Financial experts and advisors agree that the best personal finance software doesn't just tell you how much money you've got; it inspires you to make smarter money decisions every day.


The most comprehensive and customizable way to see exactly what your money is doing, all for free — but you will have to suffer through some banner ads.


If you’ve ever used a daily tracking program — fitness apps, sleep apps, “did I drink eight glasses of water today” apps — you know that they only work if you actually want to use them. Personal finance apps are exactly the same. In fact, the best personal finance software has to be even better than those drinking-water apps because they’re not asking you to drink water; they’re asking you to think more carefully about how you spend your money.


If you’re going to log in every day, if you’re going to take the time to categorize every transaction, and if you’re actually going to use the information the program gives you to make better financial choices, you have to be inspired. There’s no room for a janky, difficult-to-navigate tracker, or limiting features that don’t match your needs. What we discovered with Mint, our top pick, is that as long as there are enough key features to choose from, and you have the ability to customize the experience, pretty much every style of spender will be satisfied.


How We Found the Best Personal Finance Software.


Personal finance software lets you organize your financial life. “Most people — and I include myself among them — go about their finances in a very organic way,” explains Erica Sandberg, a consumer finance expert and editor-at-large for CreditCardGuide. “Something needs to be bought, and you buy it. Something needs to be saved for, and you save for it. But you don’t get any data, besides the knowledge that you’ve paid all your bills! When you use a personal finance software, you get data.” The key is finding which apps make it easy to get — and to understand — that data.


We began our search with 42 of the most popular apps, desktop software, and SaaS clients. Our base criteria: They had to offer a full suite of financial tracking tools, as opposed to apps like Evolve Money, which only offers one bill-pay feature. And, they had to be able to answer basic questions like, “Does this app have a website?” Have you ever looked at lists of iTunes apps and tried to figure out who made them or where they came from? We did — and we eliminated the ones where we couldn’t tell.


After that, we got to work.


We cut software programs that didn’t sync with banks and credit cards.


We uncovered a lot of “Budget Calculator App: Enter Your Transactions And See How Much You Spend” options that make you type out every time you spend money, as if you were balancing a checkbook by hand. (Remember when people did that?) Some apps even charge you for this privilege.


Most of us don’t have the time or the patience to manually type in every Starbucks run and Netflix payment — it’s just not sustainable. If your personal finance software won’t pull transactions directly from your bank and credit cards (plus your 401(k)s, IRAs, and even PayPal) chances aren’t you won’t either.


Andro Money, BankTree, Budgt, CashSync, Daily Cost, Dollarbird, GnuCash, Handwallet, HomeBudget, iCash, Mobills Personal Finances, Monefy, Money Lover, Money Plus Sunset, MoneyBook, MoneyWell, My Budget Book, My Finances, Next, Pennies, Pocket Expense, Prism Bills & Personal Finance, RichOrPoor, Saved, Spending Tracker, Wallet.


We wanted programs that were available on multiple operating systems — including tablets and phones.


Sticking to a budget is about making smart choices in the moment: knowing whether to take the bus or the Uber, deciding whether to order an appetizer, and so on. Having your online budget with you wherever you go — and on whichever electronic device you happen to be holding — makes it easy to see how much money you have left to spend.


Account Xpress, AceMoney, Banktivity, Budget Express, Home Bookkeeping, Moneyline, Wave.


And we tested what it was like to actually use these programs.


At this point, we were left with eight programs and it was time to have at it: logging in every day to confirm that our transactions had synced properly, searching the online help resources for answers to our questions, and going even further into the setup process to categorize a month’s worth of transactions and build a new budget.


Setup was a make-or-break factor.


If you can’t figure out how to connect your accounts, sort your transactions into categories, and navigate basic features like budget creation, you’re not going to want to use the program every day — which means you’re not going to get any of the benefits.


A Quick Note for Couples Personal finance software has “personal” right in the name — but what if your household has more than one person? The big question is whether you want to set up one account and share a login, or have individual accounts and divvy up shared expenses. Either way, it’s probably going to involve communicating about both your relationship and your finances. Get ready to learn a lot about each other.


Meka West, founder and CEO of Penny Smart Girl, advises that it takes at least a couple of hours, “maybe up to eight hours,” to fully set up a personal finance software program — and that’s one that works well. It’s like character creation in a video game; you can take what the software gives you, or you can put a lot of time into customization. The more you customize, the more it will feel like a natural — and practical — extension of your financial decision-making.


A few of the programs we tried were pretty immediate no-go options. Buxfer has an interesting focus on shared budgeting (think roommates needing to split rent, or dinner parties looking to divvy up the bill), but after multiple errors trying to sync with our bank accounts and credit cards, it was out of the running. Initially we cut Moneydance because it didn’t appear to offer auto-sync, but turns out that’s only partially true — while it touts having the capability, it failed multiple attempts to sync to our accounts, and it looks like we weren’t the only one. We disliked Mvelopes user interface the moment we saw it; it felt outdated and the special offer to help get us out of debt felt like it was trying to sell us something. If that wasn’t enough, after logging into the app, a glaring spelling error was enough to ditch it. Level Money was unfortunately undergoing a total overhaul while we were testing: not a particularly fair reason to take it out of the running, so we’ll revisit and see how the app stacks up.


This left us with four top programs that we’d be happy to use to track our own finances — and one that stood out just a little bit from the others.


Our Picks for the Best Personal Finance Software.


가장 종합적입니다.


Mint The most features — and the most useful ones — of any software we tried. Plus, it's free. But you'll have to ignore a bunch of ads.


Over 20 million registered users have signed up with Mint, and after testing it, we know why. Mint stands out for providing the most features, the most useful features, and the most comprehensive way to see exactly what your money is doing.


What do we mean by useful? You name it. If you want to know how much money you need to put aside every month in order to buy that way-too-expensive plane ticket to see your parents for the holidays, Mint can help you calculate that number. If you have a big expense that’s due every few months (hello, freelancer estimated taxes!), Mint can prorate that expense into your monthly budget so you don’t forget and spend the money on something else.


Unlike other budgeting platforms (like the very popular You Need A Budget, or YNAB), Mint doesn’t make you plan out every dollar. Although you can create as many budget categories as you want or need, Mint also understands that life involves flexible spending — one month you might spend your discretionary dollars on clothes, and the next month you might spend them to take a Lyft. Mint lets you pile those dollars into an “everything else” category, so you can see how many “everything else” dollars you have each month — and whether you can afford that Lyft, or have to wait for the bus.


Mint is also the best program for anyone new to personal finance software: Everything you need to set it up is clearly visible on your dashboard. You don’t have to go hunting through drop-down menus, because none of Mint’s dashboard menus are drop-down. You don’t have to wonder where to add your mortgage, because Mint puts the option right on the front page. On top of that, it’s free, meaning you can take it for a test-drive without having to make a budget for it.


Let’s get the negatives out of the way: Yes, Mint has a lot of banner ads. Yes, Mint will take a long time to set up. Yes, Mint starts out by making a lot of assumptions about your budget, and you’ll have to go in and change those assumptions. (Mint told us we had a $10 monthly budget for “fast food.” We appreciate Mint trying to keep us healthy, but there are bound to be two-burger months…)


But if you ignore the ads and put in the work, Mint has a lot to offer.


How much work? We definitely suggest setting aside at least four hours, and some users may need to buckle in for West’s recommended eight. The initial Mint setup is really easy and should only take a few minutes; the hours add up when you categorize your transactions, set up your unique budget categories, and think about your financial goals.


This is pretty consistent across all of our top picks, with the exception of YNAB (and we’ll get to that). The initial setup takes just a few minutes, and the four-to-eight-hour journey begins once you start customizing. You can get by with less customization, but you’d be doing yourself a disservice: It’s hard to accurately track your finances unless they accurately reflect your finances (that whole “garbage in, garbage out” thing).


You don’t have to put in the hours all at once, though. “Start by setting up just your checking account — nothing else — and see how that goes,” suggests Gail Perry, CPA and co-author of Mint for Dummies. “Once you’ve decided that you like the software, add an investment account or a savings account.”


That’s right: If you are ready to go all-in, you don’t have to limit yourself to just your bank accounts and your credit cards. You can also connect your 401(k), 403(b), IRA, student loan, auto loan, home loan, and so on. If it’s got money attached to it, you can probably connect it to Mint.


This level of financial visibility isn’t unique to Mint. YNAB, Quicken, and Personal Capital also allow users to connect items like loans and mortgages to their financial accounts, although YNAB currently only imports an opening balance and requires you to manually input any changes. You also have to do some menu-hunting and Google searching before you can figure out how to, say, connect a student loan to Personal Capital, and even then it only gives you the option to create a “manual loan.” Even Quicken requires just a few extra clicks to get where you need to go. Mint gives you all of your options front and center. There’s literally a box on Mint’s front page inviting you to connect your loans — and everything else.


Categorizing transactions was the most disappointing part of Mint. It tried to help by guessing the categories for us, but more often than not it guessed wrong: For example, a bus pass showed up as “Education,” and we had to manually change the transaction to “Public Transportation.” That said, it’s easy to create your own categories; instead of labeling your unicycle repairs as “public transportation,” you can make your very own unicycle label.


We loved how clean and easy to understand Mint’s budget interface was (and really loved that amazing “Everything Else” category for our impulse purchases). Each budget line item fills up as you spend money within each category, so if you check Mint every day, you can use that information to make informed choices about your future spending without exceeding your budget. You’ll be able to pull out your phone at the grocery store, look at your grocery budget, and decide whether to buy the $25 or the $10 rosé.


Mint also lets you set goals. Tell Mint you want to save for that $900 holiday plane ticket, and Mint will help you figure out how much you need to set aside each month so you can buy those tickets before the fares jump up in December. Mint’s goal feature is pretty basic, but that also makes it easy to use — and we appreciate the way it adds to Mint’s robustness and helps us get a clear picture of where we want our money to go.


Best for Experienced Budgeters.


Quicken We like Quicken almost as much as we like Mint. The biggest difference? Pay for Quicken, and say goodbye to ads.


We liked Quicken nearly as much as we liked Mint, but it comes with a price tag: Quicken currently runs at $75 for Mac and $40, $75, or $105, respectively, for the Starter, Deluxe, or Premier Windows editions. (Sorry, Linux users.)


Quicken and Mint both live under the Intuit umbrella, which means their functionality is so similar that you’ll feel like you’re using the same program. (Quicken also categorized our bus pass under “Education,” which we assume is an Intuit quirk.) Setup is nearly identical: Import accounts, categorize them appropriately, create custom categories and subcategories as necessary, and then build a budget. Like Mint, Quicken also allows you to run various reports on your income and spending, including “by category” and “over time.”


At a glance, there are four big differences between Quicken and Mint:


● Since Quicken doesn’t have to share its interface with advertisers, you get a more streamlined user experience that’s slightly easier to navigate.


● Quicken doesn’t give you the opportunity to create financial goals such as “take a trip,” although you can make a budget line item with a custom category and subcategory like “Savings: Trip” and commit to putting a certain amount toward trip savings every month. Where Mint assumes that you may need a prompt to set a financial goal, Quicken assumes you’re going to include your financial goals in your budget.


● Unlike Mint and Personal Capital, Quicken does not automatically sync new transactions; you have to click a button to sync transactions every time you open the software. This is the kind of small detail that some users might not realize right away, especially because everything syncs seamlessly when you first set up your accounts. It’s not a deal-breaker; just a quirk.


● Since Quicken is a downloadable desktop/mobile app instead of a browser interface, it also has the power to create pop-up alerts — which you can customize or, if you prefer, turn off. (Yes, Quicken, freelancers do spend an “unusual amount” on taxes in April. Thanks for warning us.


After using both Quicken and Mint, we recommend them both. They’re so similar, how could we not? Even though the features are in many ways identical, Mint’s free software program feels designed for the person who is learning how to manage their finances and wants to explore budgeting and goal-setting. Quicken is for the person who has moved past the exploration phase, knows what they want, and is willing to pay for a simple, ad-free interface.


Best for Non-Budgeters.


Personal Capital This free browser-based software isn't about monthly budgeting — it's about tracking your overall net wealth. Useful if you're after the big picture in an easy-to-read interface.


Not everybody likes keeping a budget — and for those of us with irregular spending patterns due to business travel, unpredictable paychecks, or other factors, budgets can often be more trouble than they’re worth. Some of us just want to know whether our net worth is going up or down, with the option to see where our money is going and how our current income and expenses compare to previous months.


Personal Capital does all of that, and it does it beautifully. The free, browser-based software and its accompanying mobile app earned our highest score for attractive and intuitive design. The dashboard gives you a simple, easy-to-read overview of your net worth and your cash flow, with drop-down menus offering a more detailed analysis of your income and expenses.


The software has a heavy emphasis on investments, and will tell you — in both real dollars and percentages — exactly how much your 401(k) or other investment holdings have gone up or down. Personal Capital also lets you know whether the Dow Jones, the S&P 500, and other major indices have earned or lost value, so you can keep track of the market as you monitor your own investments.


Like Mint and Quicken, Personal Capital starts off by pulling transactions from the accounts you supply and attempting to appropriately categorize them. You’ll also need to go through and re-categorize many of them yourself. Personal Capital does not let you create custom categories, and its system has a few strange gaps — we could not find a category for “health insurance,” for example, and had to decide whether to sort a health insurance premium into “healthcare/medical” or “insurance” — but nothing that can’t be overcome with a few executive decisions and consistent categorization. You also have the option to tag categorized transactions as “business,” “medical,” “reimbursable,” or “tax-related,” which helps you quickly sort those as necessary (such as when tax time comes around).


Linking your accounts and categorizing your transactions is pretty much all the setup you need for Personal Capital. From there, it’s just a daily checkup to ensure new transactions are categorized appropriately, to note whether your investments have gone up or down, and to take a look at your net worth. We loved that part. It was pretty cool to see how much money was ours , after we subtracted our outstanding debts and debits from our savings and investments.


It was also pretty cool to take a look at Personal Capital’s spending and savings charts and compare our numbers both week by week and month by month. The colorful pie charts quickly show us where the majority of our money is going, and it’s easy to figure out that you spent, say, $100 more on groceries this month than you did last month. If that’s enough to help you make smarter decisions about grocery shopping for next month (or to recognize that the extra $100 is part of an irregular spending pattern and is nothing to worry about), Personal Capital is the right tool for you.


Best for Changing the Way You Think About Money.


You Need a Budget If budgeting has never worked for you before, give YNAB, and its Get Started webinar, a shot — it just might revolutionize the way you look at money.


If budgeting hasn’t worked for you, try You Need a Budget. Yes, we know it’s got “budget” in the name, but YNAB takes a completely unique approach: Instead of creating hypothetical budgets in which you try to guess how you’ll spend money you haven’t earned yet, YNAB asks you to think about the money you’ve already earned and figure out exactly where that money needs to go.


This is what YNAB means by “give every dollar a job,” one of its slogans. If you have a dollar in your account, you need to figure out exactly how you’re going to spend it. If you have dollars left over after you’ve met all of your monthly expenses, YNAB wants you to start giving those dollars jobs for next month. Even your savings account dollars get jobs; those dollars can be saved for holiday gifts or vacations or the inevitable car repair that’ll happen within the year.


Before you sync a single account to YNAB, take the Get Started webinar. Trust us on this one. We tried syncing and setting up all our accounts without it and were completely bewildered: What was Age of Money? Why did YNAB say we had cash available, but also that we’d overspent our budget? What were Immediate Obligations and True Expenses, and how were they different?


Then we took the webinar, and everything clicked. YNAB’s budgeting system is both complicated and elegant, like a game of Sudoku. It takes a lot more maintenance than our other top picks: With the other apps, you can log in every other day or so to take a quick glance at your progress and check your newest transactions, but YNAB works best when you do all of that plus check your spending against your available cash, make sure your dollars are fulfilling their jobs, and re-assign dollars to new jobs if you overspend or underspend.


That said, YNAB can revolutionize the way you look at money. It asks you to deal with just the cash you have on hand and to pay off your biggest priorities first. The idea is that you’ll never have to worry about whether you can afford your electric bill because you already have dollars assigned to the job of “pay electric bill.”


Its Age of Money system wants you to put as many days as possible between the time you earn your paycheck and the time you spend it. You do that not by saving (YNAB doesn’t believe in saving money just for the sake of saving), but by assigning dollars to jobs far in the future. Have extra money this month? Put it toward next month’s rent, and so on. The more extra money you have, the further into the future you can assign dollars — and your Age of Money grows.


We’d go into detail about how to use YNAB, but please believe us when we say you need to take the webinar . Jumping into YNAB without the webinar — and without reading the YNAB Handbook — is like trying to drive a car without knowing what the road signs mean. It’s worth it to learn how YNAB’s interface and financial philosophies work before you get started.


And YNAB’s philosophies aren’t going to be right for everyone. For example: YNAB asks you to budget for non-immediate expenses like “dining out” only after you’ve fulfilled all of your immediate obligations, but we all know that there are times when dining out is actually an immediate expense. (Think of your boss — or that cute person you met on an online dating site — asking if you want to grab lunch.)


Still, we respect YNAB for being so straightforward about the idea that paying off your most important stuff has to come first, and asking you to assign actual, real dollars (not “to be earned” future dollars) to those expenses before you buy anything else.


Our recommendation: Start the 34-day free trial; take the webinar and read the tutorial; and see if YNAB is right for you. After the trial is over, you’ll pay either $5 per month or $50 per year to continue the program — so make sure to assign dollars to that job right away if you like what you see!


Other Personal Finance Software to Consider.


Prosper Daily Stay on top of fraudulent charges with a Tinder-esque swipe app. Fun to use, but not a full-blown suite of services.


Prosper Daily is a mobile app for iTunes and Android that’s designed to help you track spending by category and quickly flag potentially fraudulent transactions. It’s light on features, but you’ll be able to compare this month’s spending to last month’s, which, like Personal Capital, may be all you need. It also uses a Tinder-esque swipe system to sort transactions into, “Yes, I bought that,” and, “No, I didn’t buy that,” which makes it pretty fun to use.


The Best Personal Finance Software: Summed Up.


알고 계셨습니까?


You don’t need to use every feature.


When you do your initial setup, feel free to skip features that don’t inspire you. Just because Mint gives you the option of setting up a financial goal doesn’t mean you have to. If feature overload is preventing you from setting up or checking in with your financial software, give yourself permission to use only what you need.


“With some programs, you can turn off or ignore features you don’t want,” Perry tells us. “And remember that even though you aren’t using some features now, it might be nice to have them at some point in the future.”


But you do need to develop good habits.


We’ve hit the “you should look at these apps nearly every day” point a few times now, but in case you forgot: You should look at these apps nearly every day . “That might sound negative, like ‘Oh no, another task,’ but it’s pretty exciting,” Sandberg says. “This is you! Your money, your life, your goals. It’s your financial limb, so exercise it.”


Don’t have time to check in daily? “Make a Money Date with yourself every week or every month,” West suggests. Make sure your transactions are categorized appropriately; check your spending against your budget; and see if you want to change any of your spending or saving habits before the next Money Date.


Also: don’t forget about backups. Perry suggests: “When you sign up for a new service, check to see if there’s a way to download your information. Once you begin keeping a history of transactions with a software, you want to be able to access and download your information should the company go out of business in the future. It’s also good practice to download backups regularly on your own, just in case something happens.”


Free software can make money off you.


If you’re using a free personal finance app and it suggests you sign up with a zero-interest credit card, that tip is not coming from the generosity of the app’s heart-shaped emoji. Instead, that tip is an affiliate link designed to keep the app in business.


“Free online personal finance software programs make money from subscriber fees if you upgrade to paid versions, from third-party affiliates, and from ads,” West tells us. “They make suggestions, and if you click on those suggestions, they get money.”


Keep that in mind if you start using Mint. It’s a great program, but be aware that its ads and product suggestions are designed to earn money for Mint. Do your own research before you sign up for anything it advertises.


The best financial tracking apps work very hard to keep your information secure — and they’ll show their work.


When you give a software program the passwords to your bank accounts and credit cards, you want to know that program is going to do its best to make sure your private information doesn’t fall into the wrong hands. However, as Sandberg reminds us, “Very little is 100 percent secure. Look at the IRS — they’ve been hacked!”


All of our top picks use SSL and encryption to secure users’ information, and each of them provides a detailed description of all the work they do to ensure that our private information — and our money — stays as secure as possible.


Look for the privacy link at the bottom of the site. It might say “Privacy Policy” or “Privacy and Security.” That link will tell you, “Here’s what information we’re retaining; here’s why; and here’s how long we’re retaining it.” It’s like a contract, and I would say nine out of 10 people don’t even know to look there. Mint, for example, has a chart showing what information it shares and whether you can limit Mint’s ability to share that information.


Meka West Founder and CEO of Penny Smart Girl.


A lot of financial tracking apps advertise their SSL and encryption stats on their front page, but you’re going to have to scroll down to check out their privacy policies — and you should.


결론.


Using personal finance software is a lot like exercise: It’s a joy for some, a chore for others, but if you stick with it, the results can change your whole life. Also like exercise, there isn’t a one-size-fits-all program — which is why robust features you can customize and access to data that inspires your spending (and your saving) are so important.


행동을 취하다.


가장 종합적입니다.


Mint All the features you need to manage your money, improve your spending habits, and track the progress on your larger financial goals. Plus, it's completely free to use.


Be prepared to revise your setup. We speak from experience: Your first budget and categorization setup is probably going to be wrong. You may initially categorize a Chipotle purchase as “restaurants,” and then decide you want to subdivide the category into “dinners out” and “office lunches.” Don’t get frustrated when you’re re-categorizing all of those Chipotle runs. Revising your setup is part of the process.


Either quit after two hours, or commit for at least a month. Personal finance software is kind of like dating: You know pretty quickly if it’s right for you, but you still have to do the work of building the relationship. If you sign up for one, put in a few hours, and then hate it, no problem. But if you like it, you’d better show up for those Money Dates. “With any new software, you have to dip your feet in and immerse yourself in the features, and the software has to learn your habits as well,” explains West. “It kind of starts to come together after a month.”


Don’t worry about finding a “forever program.” You aren’t tied to personal finance software for life. You can test out a program for a few months — or a few years — and move on. “A lot of people don’t use these softwares forever,” explains Sandberg. “They’re a great way to get in touch with cash flow and credit issues, but there’s a lifespan. You use these programs for a couple years, and then you don’t need them anymore. You’re free. You get it.”


목차.


우리는 모든 것을 최고로 찾습니다. 방법? 우리는 세상과 함께 시작합니다. 우리는 전문가의 통찰력으로 우리의 목록을 좁히고 우리의 기준을 충족시키지 못하는 것을 잘라냅니다. 우리는 결선 진을 손으로 테스트합니다. 그런 다음, 우리는 최고의 선택을합니다.

No comments:

Post a Comment